10.12.2008

GP Rosji: Miszczuk tryumfuje w wyścigu długim; Dudek2 pokazuje klasę

Wyścig długi:
























Poz. Kierowca Zespół Czas Strata Punkty
1
Miszczuk
Scuderia Torino
44:45.067
00:00.000
10
2
Rieston
FSO GP2 Team
45:25.920
+00:40.853
8
3
qwert
DAMS 2008
45:39.121
+00:54.054
6
4
del
Scuderia Ferrari Marlboro
45:40.400
+2 laps
5
5
dudek2
MarsDreams Racing
45:45.661
+2 laps
4
6
Zeid
Scuderia Torino
45:48.098
+5 laps
3
7
Maka
FSO GP2 Team
DNF - Silnik
--:--.---
-


Miszczuk wygrywa, zdobywając PP i FL! Dudek2 ukończył wyścig na 5 pozycji, po jego problemach zdrowotnych. Xcore nie wystartował po problemach technicznych ze swoim sprzętem. Gootek, "główny motor" Scuderii Torino ligę zamienił na wakacje. Posłuchajmy obu kierowców MarsDreams:

Xcore (DNS):
...

Dudek2 (P5):
Nie jestem zadowolony. Trenowałem szybkie kółka, dłuższych stintów nie, i tak się to skończyło. Zaliczyłem spiny w nieoczekiwanych miejscach. Chwilka dekoncentracji i P5. To chyba cud, że dojechałem.

Sprint:

-- Wyniki w późniejszym terminie --

Dudek2 broni honoru MarsDreams Racing! Po starcie był trzeci. Udało mu się wyprzedzić Zeida, a po błędzie Miszczuka wysunął się na drugą pozycję. Mocno naciskany przez qwerta nie oddał pozycji do samej mety. Xcore nie zdołał naprawić sprzętu, przez co w ten weekend nie zdobył ani jednego punktu. Posłuchajmy kierowców:

Xcore (DNS):
...

Dudek2 (P1):
Cudownie się czuję. Pierwsze podium, pierwsze zwycięstwo! Nie mogę w to uwierzyć. Wyścig jechałem spokojnie, praktycznie bezbłędnie. To wspaniały dzień dla mnie. Przełamałem się i teraz mogę spokojnie jeździć bez presji, bo pierwsze zwycięstwo mam już sobą. Dziękuję całemu zespołowi za wsparcie, które mi okazali.

Po GP Rosji w klasyfikacji konstruktorów prowadzi Scuderia Torino z dorobkiem 30 pkt., drugi jest MarsDreams Racing z 27 pkt. W klasyfikacji kierowców na czoło wysuwa się Misczuk (Scuderia Torino).

Brak komentarzy: