10.05.2008

Xcore wygrywa wyścig długi na Autodromo Enzo e Dino Ferrari!




























Poz. Kierowca Zespół Czas Strata Punkty
1
Xcore
MarsDreams Racing
44:01.988
00:00.000
10
2
Ismola
Puma GP2 Team
45:28.683
+01:26.695
8
3
Rieston
FSO GP2 Team
45:32.412
+01:30.424
6
4
del
Scuderia Ferrari Marlboro
44:22.548
+3 laps
5
5
Maka
FSO GP2 Team
DNF - Silnik
--:--.---
-
6
Miszczuk
Scuderia Torino
DNF - Wypadek
--:--.---
-
7
Gootek
Scuderia Torino
DNF - Zawieszenie
--:--.---
-
8
Zeid
Scuderia Ferrari Marlboro
DNF - Silnik
--:--.---
-
9
Dudek2
MarsDreams Racing
DNS
--:--.---
-


Xcore wygrywa z ogromną przewagą pierwszy wyścig na Imoli! Dudek2 z powodów technicznych nie mógł wystartować. Posłuchajmy ich obu.

Xcore (P1):
To niesamowite. Pierwszy wyścig i niespodziewana wygrana. Najpierw w qualu miałem mierny czas, dopiero na koniec kwalifikacji udało mi się poprawić na 1:31:800 i zdobyć P2, 0.007 sekundy przed Riestonem. Na starcie puściłem gaz, by bolid odzyskał przyczepność, ale niespodziewanie znów ją stracił. Zjechałem na prawą stronę by nikomu nie przeszkadzać i jak tylko bolid złapał przyczepność ruszyłem w pogoń. Przede mną byli Ismola i Rieston. Po kilku kółkach wyprzedziłem Ismolę na T1. Następnie Rieston wyleciał na piach. Dogoniłem go, a na następnym kółku na ostatniej szykanie zrobił spina. Tak o to go wyprzedziłem, cały czas powiększając przewagę. Przy 1 pit stopie miałem 38 sekund przewagi. Pit poszedł gładko i wyjechałem 20 sekund przed drugim Ismolą. Cały czas jazda asekuracyjna, żadnych błędów. Wyścig był poza pierwszymi kółkami po prostu nudny, nic się nie działo, prócz tego, że z każdym kółkiem liczba przewagi nad 2 kierowcą na wyświetlaczu ciągle rosła.

Dudek2 (DNS):
4 miejsce w qualu napawało mnie optymizmem, choć 2 razy podczas niego wywaliło mnie z serwera. Niestety na FL komp się zaciął i tyle z marzeń o dubleciku. Było tak blisko :(. Awaria sprzętu na którą nie miałem wpływu pozbawiła nasz zespół cennych punktów w walce o mistrzostwo. Jestem w stanie stwierdzić, że mamy najsilniejszy skład w stawce i jesteśmy w stanie wygrać.

Brak komentarzy: